INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Enkel jul

Har syslet litt ute i gjestehuset denne uka, og i dag fikk jeg endelig fotografert litt i dagslys igjen.

Gjestehuset er enkelt pyntet til jul, med litt røde ruter, en lyslenke, noen kongler og et lite juletre på kjøkkenbenken. Nå er det bare å glede seg, til det er tid for det store treet å flytte inn...

Siden vi tidligere i høst kjøpte oss ny sofa inne, fikk denne flytte ut hit, men jeg er fortsatt litt usikker på om den skal få stå..? Kanskje flytter dagsengen ut igjen til sommeren?
Uansett, forandring fryder, enn så lenge.







 Med dette ønsker jeg alle ei fin ny uke. Snart advent nå! :)

3 kommentarer:

  1. Guh bedre så lekkert. Tror jeg blir leieboer i sommerhuset:))
    Lekker sofa, rett og slett :)
    Klem fra meg som ikke tenker på jul....

    SvarSlett
  2. Nydelig hjem! Legger meg til deg og titter snart innom! Lykke til, blir spennende!
    Velkommen på besøk hos meg også!

    Mvh jeanette

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)